HIT MUSIC ONLY!

05 декабря `19, в 13:41
Pantone назвав головний колір 2020 року

Pantone назвав головний колір 2020 року

Інститут кольору Pantone обрав головний колір 2020 року – класичний синій PANTONE 19-4052 Classic Blue, обнадійлива присутність якого «вселяє відчуття миру, спокій, впевненість і зв’язок, які люди можуть шукати у невизначеному глобальному оточенні». 

Незабаром ми переступимо поріг нового десятиліття. Це завжди пов’язано з тривогами та нестабільністю, адже ми ніколи не знаємо, що нас чекає у майбутньому. На думку Pantone, ми потребуємо надійності і стабільності – прагнення до цього і відображає класичний синій.

«Безмежний синій нагадує нам величезне і безкрайнє вечірнє небо. Він спонукає вийти за рамки буденного, розширювати кругозір, глибше мислити і більше спілкуватися. Ми живемо у час, коли так не вистачає довіри та віри. Pantone 19-4052 Classic Blue висловлює сталість і впевненість саме такого роду. Це той чистий і надійний синій відтінок, на який ми завжди можемо покластися»– зазначила виконавчий директор інституту Pantone Леатріс Айсман.


До того ж, кобальтово-синій відтінок символізує комунікацію, самоаналіз і ясність. Він допомагає сконцентруватися і освіжити думки, особливо в контексті прискореного розвитку технологій. Це справді актуальне питання напередодні нового десятиліття.

 

Характеристики кольору

Синій класичний одночасно характеризує простоту та елегантність. У цього відтінку немає чітко вираженої гендерного забарвлення і прив’язки до певного сезону, що робить його доступним для всіх. Тим, хто бажає інтегрувати синій колір у свій стиль або дизайн квартири у 2020 році, Pantone рекомендують для луку–  шарф або ремінь для годинника, для квартири –  вазу або свічку для дому чи робочого місця. 

Інститут кольору Pantone називає колір року вже більше двох десятиліть. У 1963 році компанія створила власну систему, що використовується в різних галузях промисловості, таких як поліграфія, графічний дизайн та дизайн дизайну для управління кольорами.

У 2019 головним кольором був «живий корал» – життєстверджуючий, теплий і яскравий відтінок, а в 2018 році – ультрафіолетовий. Загалом, вибір нового кольору починається навесні. До грудня команда Інституту аналізує подіумні тенденції, фотографії стрітстайл з усього світу, соціальні мережі, особливо Instagram. так, вони аналізують яке послання може нести той чи інший колір, чому люди звертаються саме до нього, що він для них означає. 

bit.ua