HIT MUSIC ONLY!

03 ноября `20, в 13:26
Як працюють знижки, або чому Чорна п’ятниця вигідна і покупцям, і продавцям

Як працюють знижки, або чому Чорна п’ятниця вигідна і покупцям, і продавцям

Середина осені — це сезон, коли маркетологи планують стратегію для Чорної п’ятниці, а потенційні покупці зберігають сторінки з бажаним товаром. Обидві сторони очікують від цього дня вигоду, щоправда, кожен по-своєму. Чому ж Black Friday таке бажане свято і як усім вдається залишитись вдоволеним, розберемось у цьому матеріалі.

 

Що отримують продавці?

Існує думка, що Чорна п’ятниця — суцільний обман і спроба продавців заробити на наївності людей. Насправді ж, не все так погано. Більшість магазинів отримують великий прибуток у цей день за допомогою маркетингових ходів і розумних акцій без шахрайства. У такий спосіб вони зберігають баланс між довірою людей і вигодою для себе. 

Збільшення доходу. Black Friday дає змогу заробити більше грошей завдяки збільшеному в кілька разів обсягу продажів, замість одиничних придбань дорогих товарів. Це примітивне правило добре працює та допоможе магазинам відновити втрати після жорсткого карантину.

Звільнений склад. Якщо бачите в торговому залі реальні знижки понад 50 %, значить магазину необхідно звільнити склад для нових колекцій. У деяких випадках справді вигідніше знизити ціну товару, ніж витрачати кошти на його утримання. Таке явище найчастіше можна побачити на сезонних розпродажах і на Чорній п’ятниці.

Збут застарілого товару. Шалений натовп, що змітає все з полиць — реальність. Під час масштабних розпродажів люди без вагань купують продукти з позначкою «−70 %»  чи «2 за ціною 1», а магазини вправно цим користуються. Найчастіше такі знижки поширюються на продукти, що повинні йти на списання або зовсім не мають попиту.

Приплив нових клієнтів. Участь у Black Friday — хороша реклама. Великі мережі, як-от EVA, створюють анонси розпродажу та активно рекламують його. Роздрібні магазини публікують оголошення на сайтах-збірниках пропозицій від різних продавців. Маловідомі бренди приваблюють людей знайомими словами «Знижки на Чорну п’ятницю» та мають шанс отримати постійних клієнтів. А отже, це свято — безліч можливостей, які лише потрібно вміти використати.

Що отримують покупці?

Великий п’ятничний розпродаж недарма здобув всесвітню славу та закликає мільйони людей у торгові центри. Це реальна можливість отримати одяг, косметику чи техніку за менші гроші. Потрібно лише вміти бачити маркетингові хитрощі та відрізняти їх від реальної вигоди Чорної п’ятниці.

Доступніші товари. Акцію Black Friday підтримує чимало елітних брендів і магазинів рітейлу з брендовими товарами. А отже, омріяні парфуми, трендова модель телефону чи розкішні туфлі на один день стають ближчими й доступнішими. Щоб скористатись акцією, треба сформувати список бажань і слідкувати за новинами брендів.

Економія на покупках. Плануєте покупки на осінь? Є сенс відкласти їх на 27 листопада. Це дасть змогу отримати ті ж речі, але заплатити за них меншу суму, ніж зазвичай. Радимо наперед визначитись з конкретними товарами, їхніми розмірами та характеристиками, щоб у день великого хаосу встигнути придбати бажане та провести якомога менше часу в переповненому залі.

Відкриття чогось нового. Під час Чорної п’ятниці навіть магазини зі скромним маркетингом намагаються привернути до себе увагу. Тому цілком можливо, що у цей день ви відкриєте для себе непомітний раніше бренд, що стане улюбленим на довгі роки. Також в межах Black Friday магазини часто тішать покупців подарунками та дають змогу ознайомитись з новинками від різних виробників.

Хороший настрій. Пам’ятайте, що Чорна п’ятниця — це велике свято. Розважальна програма від торгових центрів і атмосфера в магазинах створюють особливий настрій, а знижки дають змогу дозволити собі трішки більше.

Найбільшу вигоду від Black Friday отримає той, хто краще підготується. А отже, радимо заздалегідь скласти список бажань, слідкувати за цінами у магазинах і позначити 27 листопада червоним у календарі.