HIT MUSIC ONLY!

21 апреля `21, в 14:50
Японські бізнесмени почали користуватися макіяжем. Читай, чому

Японські бізнесмени почали користуватися макіяжем. Читай, чому

Причиною цього стала велика кількість відеоконференцій.

В Японії бізнесмени віком від 40 до 60 років почали приділяти більше уваги своїй зовнішності у часи пандемії. Це пов'язують з тим, що із збільшенням кількості відеоконференцій, чоловіки стали частіше дивитися на себе.

Японська косметична компанія Shiseido повідомляє, що за час пандемії продажі серій косметики для чоловіків значно зросли, а деякі бізнесмени навіть звертаються до компанії з проханням випустити для чоловіків аналоги певних жіночих косметичних продуктів.

В японських салонах краси також повідомляють про збільшення кількості чоловічої клієнтури старшої вікової групи. Раніше такі заклади відвідували чоловіки віком до 30 років, а зараз вони стали популярними серед бізнесменів 40-60 років.

через GIFER

meta.ua