У деталях: що приховують тарифи від Київстар?

Оператор Київстар вже 27 років працює на ринку телекомунікаційних послуг. Компанія має більше ніж 53 000 базових станцій по всій країні та безперервно працює над покращенням технічного забезпечення. А ще удосконалює тарифні плани, щоб кожен абонент мав вигідний та справний зв'язок в будь-який потрібний момент.
Формати обслуговування абонентів та їх переваги
Київстар надає послуги мобільного зв'язку на контрактній основі та на умовах передплати. В першому випадку номер прив'язаний до абонента та дає такі можливості:
- захиститися від шахрайських дій та клонування картки, бо будь-які операції проходять тільки після авторизації за паспортними даними;
- користуватися номером навіть при нульовому балансі, а сплачувати без комісії в наступному місяці;
- отримувати весь об'єм пакетних послуг кожного 1-го числа місяця, а плату вносити пропорційними частинами щодня;
- приєднати до одного рахунка до 5 номерів та контролювати послуги за ними, витрати, стан рахунка;
- додаткову Суперсилу без доплат.
Тарифи передплати передбачають внесення коштів на рахунок та користування послугами наступні 4 тижні.
Які послуги надає Київстар своїм абонентам?
Компанія має різні напрямки роботи. Абоненти можуть отримати такі послуги:
- телефонні дзвінки та текстові повідомлення;
- мобільний інтернет;
- стаціонарний інтернет для дому;
- Київстар ТБ — трансляції національних та міжнародних телеканалів, фільми, серіали, шоу та мультфільми з бібліотеки, що постійно оновлюється;
- для бізнесу — кібербезпека, віртуальна мобільна АТС, доступ до ліцензійних програм Microsoft Office 365 онлайн або офлайн.
Оператор має тарифи, де можна поєднати одразу декілька напрямків роботи за одну абонентську плату.
Як обрати тариф?
Щоб зрозуміти, який саме тариф шукати, слід знати власні очікування та потреби. Можна віддати перевагу планам, де переважає потрібний тип послуг, або звернути увагу на комплексні пропозиції — Все разом. До них входить:
- мобільний зв'язок — безлімітні дзвінкі всередині мережі, повідомлення та мобільна передача даних;
- Домашній Інтернет — стаціонарне дротове підключення для якого треба перевірити, чи доступне покриття за адресою та яка швидкість передачі даних можлива (до 100 Мбіт/сек або до 1 Гбіт/сек);
- телебачення від Київстар — від 87 до 426 каналів (залежно від тарифу) та величезна бібліотека фільмів, серіалів, шоу.
При оцінці умов, слід пам'ятати, що Київстар дає змогу абонентам підлаштовувати тариф під власні потреби та обирати самостійно одну або дві Суперсили — послуги, без доплат, які можна змінювати кожен період, одразу після списання абонентської плати. Це можуть бути — безлімітні дзвінки, інтернет або повідомлення, додаткові хвилини на номери за кордоном, друга SIM-карта для роутера, планшета або телефона, вільне користування додатками для перегляду відео на ходу. Це чудовий спосіб швидко адаптувати зв'язок до власних вимог.