Шлях до Перемоги

З жовтня в ефірі радіостанцій медіахолдингу «Evolution»: Радіо П’ятниця та Авторадіо і на хвилях NRJ онлайн стартує проект - "Шлях до Перемоги: історії українських підприємців».
Засновники, власники та управлінці українського бізнесу в форматі інтерв’ю розповідають про те, як їхній бізнес пережив перший рік війни, про адаптацію до нових умов, що і як було реформовано, як йдуть справи у бізнеса зараз, та які плани на подальшу роботу.
- Як з’явилася ідея створення такого проєкту? На це питання відповідає співавторка, ведуча та програмна директорка Авторадіо та Радіо П’ятниця Ганна Свірідова
Ми хотіли знайти теми, які б мотивували та надихали наших слухачів на Перемогу, і , зрозуміли - ми зможемо це зробити саме через історії українського бізнесу. Адже бізнес – це перш за все люди, які попри викликі війни не тільки змогли вистояти, а і продовжують працювати та тримати економічний фронт.
Наші інтерв’ю - це живі історії підприємців, це приклад натхнення усім українцям, загалом і зокрема, представникам бізнесу, як у найтяжчі часи не здаватись, працювати і розвиватися …..
- Аню, чому саме через історії Українських підприємців ви вирішили розглянути сьогодення України?
Те з чим зіткнувся кожен із нас з 24-го лютого 2022 року – це відразу відчули й усі українські компанії. А мабуть найскладніше було засновникам, управлінцям, адже на їх плечі впала відповідальність не тільки за виробництво, а й за життя та безпеку кожного свого співробітника. Тому хотілося показати, що наші люди однаково мужні і в обороні зі зброєю, і на виробництві у роботі. На людях тримається і фронт, і тил.
- Представники яких компаній/бізнесів згодились на те, щоб розповісти свої історії?
Перш за все, - це бізнеси, які орієнтуються на масового споживача: це і великі торгові мережі, і фармацевтичні компанії, і виробники харчової продукції, і логістичні компанії. Також є історії від підприємців сектору розважальної індустрії. Наші слухачі користуються продукцією цих бізнесів і впевнена, їм буде цікаво почути їхні історії виживання, адаптації та допомоги.
- Які акценти ви розставили в проєкті - бізнесові, чи людські?
В цьому проєкті ми говоримо про людей. Бо бізнес і країна – це люди. Тому звісно, що підприємці - герої наших інтерв’ю, більше говорять про людей своїх компаній, про свої команди, та про те, як піклуються про українців, захисників і що саме роблять, щоб і в тилу наближати Перемогу!
- Ваші очікування від проєкту, яка його основна мета?
Основна мета проекту - підтримувати та мотивувати представників бізнесу і усіх українців. Давати їм віру в завтра, розповідаючи історії, в яких є сміливість та незламність.
Ми невипадково дали проєкту назву «Шлях до Перемоги», адже у нас є плани на продовження роботи над цим циклом і після війни. Адже, український бізнес амбітний. Тож історій успіху під час відбудови і відродження буде ще більше!