Нове покоління Mercedes-Benz W206: більше, розумніше, виразніше

Нове покоління Mercedes-Benz C-Class отримало індекс W206 і вийшло на ринок у 2021 році. Воно побудоване на платформі MRA2, яку також використовує S-Class, що дало змогу значно підвищити рівень технологічності, комфорту та безпеки. Колісна база зросла до 2865 мм (+25 мм порівняно з попередником), що напряму вплинуло на збільшення простору в салоні, особливо для пасажирів другого ряду.
Для всіх модифікацій передбачено лише електрифіковані силові агрегати — від м’яких гібридів із 48-вольтовою системою до plug-in версій з електричним запасом ходу до 100 км.
Ці та інші технічні особливості Mercedes W206 формують образ абсолютно нової генерації C-Class — зрілої, цифрової й орієнтованої на щоденний комфорт без компромісів.
Зовнішність: натхнення від флагмана
У дизайні W206 багато рис, запозичених у S-Class: витягнуті пропорції, довгий капот, широка колісна база. Але C-Class залишився динамічнішим — коротші звіси, нижча лінія даху, спортивні акценти у бамперах.
Особливої виразності додають:
- рельєфний капот із «ребрами»;
- нова решітка радіатора з деталями у формі зірки;
- світлодіодні фари High Performance у серійній комплектації;
- спортивні пакети Avantgarde та AMG Line.
Технології — тепер стандарт
Інтер’єр моделі повністю новий. Головний акцент — центральний 11,9-дюймовий дисплей, розташований вертикально, як у S-Class. Панель приладів — цифрова, з можливістю персоналізації, а система MBUX другого покоління реагує на голосові команди, жести та контекст.
Салон створено навколо водія: від посадки до ергономіки. При цьому передбачено і функціональні рішення для щоденної експлуатації:
- 64-кольорове підсвічування;
- підтримка Apple CarPlay і Android Auto без кабелів;
- якісна акустика (у т.ч. Burmester);
- масаж і вентиляція передніх сидінь;
- збільшений простір для пасажирів другого ряду.
Драйв, що відповідає дизайну
Модель W206 має вдосконалену підвіску з новими характеристиками амортизації, покращеним переднім мостом і зміненими налаштуваннями стабілізаторів. Опційно доступна система заднього підрулювання, що зменшує радіус розвороту до 10,6 метра — показник, типовий для набагато менших авто. Це особливо помітно в місті та під час паркування.
Всі версії моделі оснащуються лише електрифікованими двигунами. Бензинові та дизельні агрегати мають 48-вольтову систему EQ Boost, яка забезпечує додаткові 15 к.с. на розгоні, а гібридні модифікації (plug-in) можуть проїхати до 100 км без запуску ДВЗ. При цьому витрати пального в змішаному циклі — значно нижчі, ніж у попередника.
Усі двигуни поєднуються з 9-ступеневою автоматичною трансмісією 9G-TRONIC, яка забезпечує плавні перемикання і високу ефективність. Кожна поїздка — це поєднання комфорту, чіткості та інтелектуальної підтримки водія завдяки комплексу допоміжних систем — адаптивному круїз-контролю, системам утримання смуги та екстреного гальмування.
Суть W206 — у деталях
Mercedes-Benz W206 — це не просто новий C-Class. Це перше покоління, яке по-справжньому «виросло» до рівня старших моделей, не втративши своєї компактної універсальності. Він більший, технологічніший і виразніший — не лише в цифрах, а й у щоденних враженнях за кермом.