HIT MUSIC ONLY!

03 декабря `18, в 14:11
Людина-Павук: Навколо всесвіту

Людина-Павук: Навколо всесвіту

Майлз Моралез

 

  • Майлз Моралез веперше з’явився в коміксах "Людина-павук" в 2011 році завдяки американському письменнику і автору коміксів Брайану Майклу Бендісу та художниці Сарі Пікеллі. Під час відпустки, організованою Marvel, Бендіс та його колеги обговорювали комікс «Людина-Павук. Щоденник супергероя» та що потрібно було б змінити аби створити улюбленого всіма персонажа. Декілька місяців потому, під час довгої велосипедної прогулянки йому в голову прийшла ідея, що так як Пітер Паркер помер героїчно, інший герой міг би продовжити його місію. Відразу після народження Майлз став улюбленцем фанатів – його батько був афроамериканцем, а мати пуерторіканкою, а він сам був розважливим, захоплюючим та сучасним образом Людини-Павука.
  • Брайан Майкл Бендіс розказав про причини які надихнули його зробити Майлза афроамериканцем – його двоє всиновлених дітей; вибори Барака Обами в Америці; а також актор Дональд Гловер в піжамі Людини-Павука в одному з епізодів ТВ-шоу телепрограми «Спільнота» (Community),  де, як думав він, це виглядало доречно. На пуерто-ріканську сторону Майлза надихнув Аксель Алонс, який в той час був головним редактором Marvel. Біографія Аксела дуже схожа з біографією Майлза; його мама британка, а тато мексиканець і він хотів щоб його син  чекав з нетерпінням на Людину-Павука з іспанським прізвищем Моралез. У багатьох інтерв'ю Аксель зазначає що рішення зробити Майлза наполовину іспаномовним було трохи егоїстичним з його боку, але він вважає, що результат себе виправдав.
  • За словами Бендіса, Майлз носив прізвище матері щоб не бути пов’язаним з батьком (Джеферсоном), котрий на той момент був таємним агентом угрупування Щ.И.Т, тож він не хотів щоб Майлзу могли нашкодити через їх зв’язок. Після того як Джеферсон перестав бути агентом угрупування, Майлз був надто старим щоб змінювати прізвище. Багато читачі коміксів вважали що прізвище Майлза було Моралез, оскільки його батьки не були одружені, коли він народився, але насправді вони були.
  • Шамейк Мур (голос Майлза), написав у своєму журналі п'ять років тому: "Я - Майлз Моралес", він відчував справжній зв'язок з персонажем і наголосив на цьому під час прослуховування з  кінематографістами. У нього і досі  є цей журнал.
  • Для свого костюма «Павука», Майлз розпилює червоний та чорний кольори замість традиційних червоного та синього. Цей жест відображає його стиль бруклінського підлітка.
  • У кімнаті гуртожитку Майлза можна побачити постери репера Чанза.
  • На додачу до звичайних супер сил Людини-Павука, таких як пускання павутину з рук (веб-шутніг), вміння триматися на різних поверхнях, спритність, сила, неймовірний слух та «павуче чуття», Майлз отримав додаткові унікальні супер сили – «ядовите жало» – електричний імпульс, який він може пускати у ворога лише за допомогою дотику, а також невидимість.
  • Павук, який вкусив Майлза мав так ж саму супер силу невидимості, котра наглядно показана в фільмі. Спочатку Майлз стає невидимим лише коли він наляканий, тож йому потрібно навчитися контролювати це вміння і застосовувати його не лише коли йому лячно.

 

Пітер Паркер

  • В обителі Пітера можна побачити костюми Людини-Павука з різних коміксів (один навіть з гри PlayStation), фільми та ігри в вітринній шафі і баггі для катання по піску розташований на помості. На додаток до цього, в нього є оформлене в рамку фото з Бараком Обамою.

 

Ґвен-Павук

 

  • На додачу до звичайних супер сил людини-павука, таких як пускання павутину з рук (веб-шутніг), вміння триматися на різних поверхнях, спритність, сила, неймовірний слух та «павуче чуття», Ґвен-Павук застосовує балетні рухи під час бійки.
  • Опинившись в її світі, ми розуміємо що Ґвен барабанщиця і танцювальна та музична освіта впливають на те, як виглядає її костюм. 
  • Так само як і у Майлза її батько поліцейський.

 

Джеферсон та Ріо (Батьки Майлза)

 

  • За словами художника-постановника фільма Джастіна К. Томпсона, батько Майлза Джеферсон схожий на батька режисера Пітера Рамзі.
  • Створюючи персонаж Ріо, художники фільму вирішили черпати натхнення у людей, з якими вони зіштовхувались у Нью-Йорку.

 

Дядько Аарон

 

Дядько Аарон є одним з небагатьох персонажів фільму на якого надихнув голос його дублера – Алі Магершал. Дизайнера персонажів Шиюн Кім вразив високий зріст, худорлява зовнішність актора та його довга, тонка голова.

 

Тітка Мей

 

  • У фільмі героїня тітка Мей наслідує популярних актрис, таких як Джейн Фонда і її дублершу Лілі Томлін. На відміну від попередніх описів її персонажу, цього разу режисери називали її "поганкою" та "злюкою".

 

Люди-Павуки

 

  • Кожна людина-павук маю свою власну позу павука.
  • Пенні Паркер живе в Нью-Йорку майбутнього. ЇЇ тато був укушений радіоактивним павуком. Він сконструював робота і після його смерті Пенні успадкувала його. Голова костюма – обитель радіоактивного павука, який на психологічному рівні пов’язаний з пілотом.
  • Свин-Павук був вперше представлений в коміксах Marvel авторами Том ДеФалко та Марком Армстронгом у 1983 році. На додачу до звичайних супер сил, він володіє мультиплікаційними силами, такими як кидання чорного кола на стіну та проходження крізь неї.
  • Павук Нуар вперше представлений в коміксах Marvel в 2001 році і змальований на подобі образу приватного детектива 1930х років.

 

 

 

Лиходії

  • Цабе був вперше представлений Стеном Лі і Джоном Ромітою старшим у 1967 році, і є одним з найсильніших і найжорстокіших злочинців у всесвіті Marvel. У цьому фільмі він більше восьми футів заввишки і сім футів завширшки. Він зображений у вигляді гігантської чорної діри, оскільки є відповідальним за відкриття порталу до іншого виміру. Є одним із улюбленців продюсера Філа Лорда, оскільки Цабе – найабстрактніший герой комп’ютерної графіки якого він коли-небудь бачив.
  • Бродяга – в коміксах костюм Бродяги зеленого кольору, проте художник-постановник Джастін К. Томпсон і його команда вирішили замінити його в фільмі на фіолетовий, та додати таких деталей як кігті, щоб перетворити його на темнішого та страшнішого лиходія. На додачу до сили та спритності завдяки його високотехнологічному костюму, він також вправний боєць з тайського боксу. Він носить пневматичні чоботи які дають йому можливість стрибати дуже далеко, майже літати.
  • Зелений Гоблін – 22 фути заввишки має зелену чешую і фіолетовий язик.
  • Скорпіон  – стає чотириногим монстром в боротьбі з противниками.
  • Надгробок – художники-постановники хотіли щоб надгробок виглядав як гігантський зомбі, ідеальний двійник Нуара-Павука, на створення його персонажу надихнули 1930-ті роки.

 

Стен Лі

 

  • Стен Лі настільки надихнув команду під час зйомок, що вони вирішили і далі зображувати його персонаж, власника магазину костюмів, де Майлз вперше купує свій власний костюм.
  • Всі прояви персонажу Стена були продумані настільки, щоб все мало сенс – по дорозі на роботу, вдома та по сусідству навколо його магазину. Всі «моргни і не помітиш» моменти включають в себе епізод, коли він переступає через Майлза та Пітера, після того як вони приземляються на тротуарі Нью-Йорку і перехожі йдуть повз; і також момент, коли його персонаж наносить удар Людині-павуку, який позує в вікні метро, коли Майлз проходить повз нього.

 

Анімаційний стиль

  • Кінорежисери вирішили поєднати оригінальні методи друку костюма «Людини-павука» 1960-х з сучасною комп’ютерною графікою, щоб створити власний унікальний стиль. Філіп Лорд пояснює: «Ми намагалися додати в історію людяності разом з усіма неймовірними технологічними досягненнями». У фільмі можна побачити такі елементи з коміксу:
  • Лінійна робота, щоб підкреслити міміку або рухи.
  • Графічні елементи – використовуються для заповнення кадрів, таких як "BOOM" та "POW".
  • Панелізація – розбиває кожну дію на панелі, а частота кадрів анімації імітує перехід від однієї панелі до іншої.
  • Півтони – для відтворення тонів.
  • Кольори розбиті на фігури, щоб надати їм більше наглядності.
  • Малюнки від руки – деякі ефекти, такі як дим, іскри та вибухи – це все намальовано художником.
  • Кінорежисери виключили ідею розмиття зображення фільму. Більша частина анімації виконана в режимі двійок, замість одиниць (зображення йдуть в режимі двох кадрів, а не одного і лише дванадцять зображень за секунду, замість двадцяти чотирьох), що рідко зустрічається в комп’ютерній графіці. Фактично, режисери хотіли щоб кожний кадр фільму виглядав як картина, коли нажимаєш паузу, щоб зберегти вірність стилю коміксів.

 

Ефекти

  • Ефект несправного монітору – команда яка працювала дак ефектами в фільмі, отримала зелене світло і могла проекспериментувати з новими технологіями, що призвело до появи нового ефекту – ефекту несправного монітору або ефект збою. Зазвичай він трапляється коли показують героїв, будинки та автомобілі, під час землетрусів  в результаті появи героїв з різних Мультивсесвітів. Вони використовували декілька камер, які відображали різні Всесвіти – все було відзнято в однаковій якості і анімаційній графіці, але оброблено по-різному, щоб створити кубістичний, розбитий на фрагменти кадр.
  • Просторові землетруси – художні керівники Дін Гордон та Патрік О’Кіф і їх команда хотіли представити паралельні світи з Мультивсесвітів, які вторгаються в наші світи. Кубізм здавався єдиною правильною ідеєю, так як він представляв собою декілька бачень епізоду в межах кадру зображення. Таким чином, в цій версії простір розривається і всередині кожного перелому ми бачимо інший кут, масштаб та розяснення одного і того самого місця. Кожен перелом показує паралельну, але трохи відмінну версію нашого світу, який існує в іншому Всесвіті і намагається віднайти себе в нашому світі.
  • Мультивсесвіти – кінорежисери хотіли щоб портал проходив через коридори в інші Всесвіти, щоб уявити що трапляється коли ми розбиваємо субатомні частини і створюємо розрив в просторово-часовому континуумі. Технічна група Sony Pictures Imageworks розробила безліч камер, завдяки яким з’явилася можливість одночасно проектувати на екран сім різних кутів, дозволяючи їм відображати один одного в одній з камер в інакшому стилі.
  •  Майлз проти Венома – на війну Венома надихнув стиль аніме 2D перенесений в середовище 3D. Команда по розробці і компонуванню зробила так, щоб технологія друку на екрані стала одним з визначальних візуальних ефектів фільму.
  • Невидимість Майлза – команда розробників звернула увагу на каракатиць, які можуть ставати невидимими. Вони використовують це вміння тільки якщо дивитися їм прямо в очі. Команда попрацювала над ідеєю і вирішила зробити Майлз невидимим в 3D серидовищі.

 

Зйомка

 

  • Щоб правильно відобразити локації під час зйомок, творча група відвідала великі школи Лос-Анджелеса та Нью-Йорка для фото звітів. Режисер Боб Персічетті фотографував різні локації для зовнішніх і кольорових ключових місць, таких як Бруклін та Манхеттен.
  • Алхімічна лабораторія – лабораторія була створена завдяки суміші матеріалів щоб відобразити паралельні аспекти Мультивсесвіту. Там також наявний зелений колір, тому що команда вирішила зробити його кольором зла, дискомфорту та застереження.
  • Колайдер – в оригінальних коміксах він виглядає меншим, але кінематографістам потрібно було зробити його великим. Вони уважно вивчили Великий адронний колайдер в Женеві, який є найбільшим колайдером у світі. Він розташований в тунелі, який становить 17 миль по колу і 574 фути в глибину.
  • Долина річки Гудзон – продюсери Філ Лорт та Крістофер Міллер шукали різні локації для зйомок «Людини-павука» за межами міста; творча група знімала в таких місцях як: ліс долини Гудзон в північній частині штату Нью Йорк. Арт-директор Патрік О’Ків вирішив збільшити розмір дерев втричі.

 

Продакшн

 

  • Людина-Павук: Навколо Всесвіту – перший анімаційний повнометражний фільм.
  • Анімаційна команда Sony Pictures Imageworks стала найбільшою за всю історію, для того щоб досягти створення правильного зовнішнього вигляду фільму. Всього команда налічувала дев’ять учасників, більшість із них працювали в Ванкувері і невелика команда аніматорів в студії Калвер-Сіті.
  • Зазвичай аніматори створюють приблизно 4 секунди анімаційного відео в тиждень, але процес роботи над «Людиною-павуком» був настільки важким та новаторським, що в середньому вони створювали одну секунду відео в тиждень. Задля цього була задіяна більша кількість аніматорів, щоб досягти унікального візуального стилю.
  • Художники з більш ніж тридцяти країн внесли свій вклад в розробку фільму.
  • На послідовність ретроспективного відтворення надихнула персонаж Ґвен-Павук. В дійсності, перша команда що працювала над створенням Ґвен-Павука, розробила коміксний перехід для фільму, разом з художниками коміксу Джейсоном Латуром, Роббі Родрігезом і Ріко Рензі.
  • Деякі комікси, з якими Майлз зіштовхується в фільмі, було намальовано вручну художником коміксів Марсело Вінгалі, який був великим шанувальником першого анімаційного серіалу «Людина-павук» і посилався на класичні комікси Стіва Дітко, а також на роботи Девіда Роміта Сера.
  • В той же час продюсер Емі Паскаль і засновник Marvel Studios Аві Арад запропонували Філу Лорду та Крістоферу Міллеру виступити продюсерами фільму; Філ саме повернувся з ретроспективної виставки сучасного мистецтва в Нью-Йорку, і він задумався над створенням сучасного Людини-Павука. Він опирався на ідею створення Людини-Павука, який живе в середовищі інших людей-павуків з коміксів.
  • З іншого боку, гуляючи по Ольвера-стріт, Філіп та Кріс були шоковані тим, скільки людей були вдягнені в маску павука – це змусило їх задуматися хто міг би стати їх героєм фільму. Завдяки цьому з’явилася ідея про те, що людиною-павуком може бути будь-хто: маленька дівчинка чи дорослий чоловік, таким чином було створено образи людей-павуків.
  • Послання Філа та Кріса звучало так: «Надихайте молодих людей ставати героями. Надихайте дорослих щоб допомогти їм здійснити подвиг і вам зовсім не потрібно для цього бути радіоактивним павуком. Ви сильні і ми розраховуємо на вас».
  • Під час роботи над фільмом, керівник візуальних ефектів Денні Діміан постійно посилався на цитату, в якій говориться: «Успіх – це вміння рухатися від невдачі до невдачі, не втрачаючи при цьому ентузіазму». Творчій команді було запропоновано створювати щось абсолютно нове, те, що ще ніхто не робив раніше, навіть якщо це означало невдачу щоб дійти цілі і створити унікальний кінцевий варіант фільму.